Exemplu de cautare: Depeche Mode  

Adauga versuri Noi Videoclipuri Muzica Jocuri Online Imagini Desktop si Restaurante Cautari versuri

Versuri Bone Thugs N Harmony - C Land I A

Versuri-versuri.ro > Versuri Litera B > Versuri Bone Thugs N Harmony > Unknown - C Land I A
Videoclipuri Bone Thugs N Harmony C Land I A
Loading...






C Land I.A.

Intro:

We still from good old Cleveland I.A.

(Blast away, fuck scrappin.)

We still from good old Cleveland I.A. NNNNasty.

(The original Thugs.)

in madden where ya find me slanging me lello,
daily, oh.

Cleveland is the city where we come from, yeah.

and Cleveland is the city where we com from.

Chorus:

We still from good old cleveland I.A. NNNNasty.
Blast away, fuck scrapping.

We still from good old cleveland I.A. NNNNasty.
Blast away, fuck scrapping.

We still from good old cleveland I.A. NNNNasty.
Blast away, fuck scrapping.

We still from good old cleveland I.A. NNNNasty.
Blast away, fuck scrapping,

fuck scrapping.

Verse 1:

Me and my Militent minded, thug ass, mutha fuckin
niggas, ya bitch made motha

fucka. Let my niggas be niggas. Figure mutiny on
the bounty, ain't no scrutiny,

you know how to call when you in the county,
bitch. Gooney was half the craft,

just one of my stoodies. You moody, ah? Where
your loochey at? I know where

that poochie's at, you boochie ass. Pretty boy,
you was a fag, I think he

fuckin a white boy. I'm a motor cycle. I was born
to ride psycho. Baby, I'm

even worse than before. Mom, can I call when I'm
lost?

In a coffin of hot sauce, finna fall in foe sho.
Roach killas got money for

thuggin niggas. He don't got no Doja, n sure
enough, he don't got no scrilla,n

sure enough, he don't got no scrilla, told ya.
Helplessly claim that I shorted

you out, voted you out, closed you out. Nigga,
you know what this business

about, (bout). Got my dick in your mouth. I got
my dick in your mouth. Check it

out.

(chorus)

Verse 2:

These niggas better duck when I buck my tool.
Nigga break yourself. Bitch,

drop, don't move. Nonetheless Flesh must unfold
(hot, hot) glock, drop,

stalking gat fools. Ready to pap you if we have
to. I do. Really dont know

what's happenin. Stack go thuggin with the killas
way back, rollin out, and our

goal: to go triple platinum. Tease killas from
off St. Claire, then all hell's

fin to break loose. If you declare war, I declare
war. Send in my troops, swoop

through. In come nuclear warheads, slay. I'm
sendin it yo, when I pull the

trigga, missiles drop, then I make your body
move. Dance hater. Y'all ain't

ready n steady, thinkin you can fuck with the
thugs. Oh damn, you niggas got

tons of swords sharp like a double edged
machetti. We rollin out heated

heavily, 50 calibers and AK's. No love for the
motha fuckin po-po. Kill em all

and piss on they fucking graves. Cleveland,
better beleive, we stay theivin,

and every last evenin I'ma retreat, but proceed
with ease, (leavin em).

Cleveland up to they coatroom bleedin. Me n
hustlas down for the money, murda,

and mayhem. C Land I.A.,(I.A.). Where them
heartless thugs bail through the

wasteland.

(chorus)

Verse3:

All this damn chronic, done got me out some
hellified times. See, we be the

honest, promise to bring the bomb shit. Blow you
away. Put it on my thugs. Put

it on my thugs, Yeah, Yeah.

(chorus)


Top 10 albume pe versuri-versuri.ro
  1. Troggs
    Nume Album : Miscellaneous
  2. Stereophonics
    Nume Album : Performance & Cocktails
  3. Amuro Namie
    Nume Album : Concentration 20
  4. Ure Midge
    Nume Album : Answers To Nothing
  5. Rocks Hanoi
    Nume Album : Back To Mystery City